Pages

Monday, January 30, 2012

Dengarnya Tony Jaa berlakon KL Gangster 2?

                     assalamulaikum para blogger semua hari ini aku nak cerita sikit pasal berita tentang tony jaa Peminat semua filem KL Gangster yang muncul filem Melayu paling berjaya di pawagam sehingga kini tentunya bersorak riang apabila baru-baru ini produser Datuk Yusof Haslam daripada Skop Production mengumumkan KL Gangster 2 pula akan dikeluarkan tidak lama lagi. Filem pertama dulu berjaya memungut kira-kira RM11.7 juta sewaktu ditayangkan di lebih 60 panggung di seluruh negara. Kali ini, berapa la pula pungutannya nanti? Kita pakat tunggu tahun ini ya.
Khabarnya, ia bukanlah filem susulan, sebaliknya kisah yang berlaku sebelum cerita yang disaksikan penonton dalam filem pertama. Maknanya, filem prekuellah tu. Dan, ia juga lebih hebat apabila kos penerbitannya pun mencecah RM3 juta.
Kalau tidak silap aku, ramai pelakon asal yang muncul dalam KL Gangster akan kembali menghangatkan filem kedua ini. Antaranya ialah Aaron Aziz, Syamsul yusof, Adi Putra, Shoffi Jikan, Sheera Iskandar dan Zizan.
  lepas itu aku ada terdengar khabar angin mengatakan, pelakon aksi terkemuka Thailand, Tony Jaa pun akan diundang sama memeriahkan filem itu? Biar betul?
Kalau benarlah apa yang aku dengar ini, maka nilai komersial filem kedua ini tentulah bertambah lagi. Kita semua bukannya tak kenal siapa Tony Jaa. Dia kan bintang lasak cukup hebat yang menggegarkan pawagam setiap kali muncul dengan siri filem Ong Bak.


                                                          Tony Ja 

...Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...

2 nasihat :):

  1. Wahhhh!!! Biar betik!!!! CM peminat tegar Tony Jaa!Wajib tengok nih klu betol Tony Jaa turut sama membintangi filem tu nanti.. Eksaitednyer!!! ^_~

    Do visit us at :
    RAFHANAH BLOGSHOP

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang itu ta tahu lgi btol ta tapy cuma dgr khabar angin je laa...:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reservedhttp://firdausf26.blogspot.com/