Pages

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, November 12, 2010

AKU MANUSIA BIASA

Assalamualaikum..salam hormat..topik pegangan ku hri ni ingin mengulas kehebatan manusia jika dimotivasi oleh diri sendiri. Aku manusia biasa, yang menpunyai perwatakan biasa tetapi menpunyai impian luar biasa. Aku manusia yang menpunyai pancaidera yang biasa akn mengubah diri dan sikap menjadi luar biasa, kerana impian aku amat tinggi untuk menjadi yang terhebat....aku ingin terbang seperti burung dengan semangat diri ku...umpama anak burung yang baru menetas dari telur ye..tapi menpunyai cita-cita yang tinggi untuk terbang.


JIka aku ingin mencita sesuatu kn aku tawan dengan semangat menbara ku agar ku tahu bahawa ku telah mencuba sesuatu yang berharga.



...Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...

0 nasihat :):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reservedhttp://firdausf26.blogspot.com/