Pages

Saturday, December 31, 2011

HAPPY NEW YEAR 2012




Assalamulaikum para blogger korang semua apa khabar?harap2 korang semua berada dalam keadaan sehat2 yer.Pejam celik pejam celik sekejap jer kan mase itu berlalu dah 31.12.2011 dah sungguh pantas mase berlalu meninggalkan kite kan ape pon ku bersyukur dipanjang umur untuk menyambut tahun baru 2012.

Macam2 dah peristiwa manis dan pahit ku lalui semua itu masih segar dalam ingatan ku lagi dan kini yang tinggal hanya lah kenangan2 indah (jiwang sey ayat ku) mulai sekarang aku nak tutup buku lame dan buka buku baru harap tahun 2012 nie akan lebih baik dari tahun sebelum nya insyallah.

Walaupun result pmr aku ta dapat apa yang aku target tapi aku bersyukur kepada allah dengan result pmr apa yang aku dapat.Pasni aku nak kena beri tumpuan sepenuh nya pada agama lak (SMU) dan mungkin pasni aku dah ta bole selalu berfacebook,berspace,bermytwitter( kadang2 jer on9),dan yang penting sekali berbloging -_-.


Aku ada 1 nasihat untuk korang para blogger jangan masuk toilet jam 23:59 pm pada 31/12/2011 kerana anda akan keluar dari toilet pada tahun depan.1.1.2012 haha ingat tau pesanan ku dan bubye 2011 dan selamat datang 2012..






...Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...

0 nasihat :):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reservedhttp://firdausf26.blogspot.com/