Pages

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, June 1, 2012

DAH 2 KALI AKU MIMPIKAN DEA



Assalamulaikum pembuka bicara kepada semua para blogger semua,selamat pagi semoga hari ini korang semua sihat dan bertambah sihat ok aku doakan tau hoho.Bangun jer pagi tadi teros jer mandi ta nak sambung tidor lagi da sampai pukul 12.00 tenghari nanti bangun jer nanti bukan badan bertambah baek bertambah letih lagi ade lha kan pastu tidor lame2 nie tak elok orang kate lagi2 lepas terbitnya matahari memang ta boleh da tidor lagi mase tu ustaz aku kate nanti rezeki sempit (>,<) rase kebanyakan korang pon tahu sendiri kan.
Lepas jer habes mandi pakai pakaian semua teros jer menghadap computer tengok2 jer tarikh 1/6/2012 omg cepat benor mase berlalukan hari ini ialah hari jumaat da ape pon aku bersyukur kepada tuhan kerana maseh memanjang usia aku :D .Kembali kepada topik asal ok ta tahu cerita cam ne tapi ta per i try masok nie da 2 kali berturut2 aku mimpikan dea nak tahu mimpikan siapa adalah (secret) hoho yang pasti dea gegurl bukan boboy haha ok.
Berapa bulan yang lepas aku penah mimpikan dea tu first time lha mimpi kan dea rase macam biase jer orang kate mimpi tu mainan tidor jadi ta ade lha terpikir sangat tapi baru2 nie beberapa hari yang lalu mimpi sekali lagi tentang dea lagi mahu ta bigung ape motif sebenarnya aku mimpikan dea ha? memang betol2 bigung nie kita ta ingat mimpi tentang ape tapi dalam mimpi tu dea ade lha.
Ya allah berikan petunjuk kepada hambamu ini ape maksud sebenar mimpi nie hambamu bigung.Seriuz lepas mimpi kan dea selalu teringat dea adoyaiii betol2 bigung lha.Mandi ta basah,tidor ta lena dan makan pon ta lalu macam2 lagi lha huhu kehidupan aku sekarang da semakin ta tentu hala dah hoho :(
:D lagu kat bawah macam ade kena mengena jer dengan aku lha ok layan jer lha. ;)


Lirik Lagu Tuhan Jagakan Dia – Motif Band

Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku





...Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...

2 nasihat :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reservedhttp://firdausf26.blogspot.com/