Pages

Monday, December 31, 2012

Tip CINTA : 5 JENIS LELAKI YANG ANDA PATUT PUTUSKAN HUBUNGAN




Assalamualaikum ok hari ni nak kongsikan tentang
Tip Cinta tapi sebelum tu klik Sini dulu okey ^ ^


cintaaa



1 – Lelaki yang sering mengucapkan kata sayang tetapi tidak mahu atau tidak bersedia untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius walaupun anda sudah mengenalinya sudah bertahun2. Ini bermakna bahawa anda bakan orang yang dia inginkan & mungkin juga anda tiada dalam kamus hidupnya.
2 – Lelaki yang sentiasa menghubungi anda tanpa mengira waktu. Selalunya lelaki sebegini akan mengeluarkan kata-kata manis apabila dia sangat memerlukan anda. Tetapi, bila anda memerlukannya, dia langsung tidak muncul atau memberi banyak alasan untuk mengelakkan dari anda.
3 – Lelaki yang selalu mengajak anda keluar hanya sebagai teman tapi mesra. Kemana saja anda berdua. Ibarat merpati sejoli la konon pd pandangan orang. Malangnya hati lelaki tu tak terdetik langsung untuk mengisi anda dalam ruang hatinya yang dah lama kosong. Jangan buang masa dengan lelaki cenggitu.
4 – Lelaki yang sudah mempunyai kekasih, tapi tetap mahukan anda (tamak betul). Selalunya lelaki macam ini mempunyai ramai awek tapi sekadar memenuhi nafsunya.
5 – Lelaki yang anggp dirinya sentiasa betul. Pandangan atau setiap perkara yang anda buat salah pada mata atau pandangan dia. Selalunya kalau menjalinkan hubungan dengan lelaki macam ini, anda akan sering dimarah atau ditengking kononnya anda saja yang bersalah dalam sesuatu hal (ego la tu), hal kecik pun nak dibesarkan.
P/S : Semoga ia bermanfaat untuk anda semua yang berada dialam percintaan =)




...Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...

4 nasihat :):

  1. Lelaki yg suka berbohong utk jaga hati wanita..niatnya baik..tp bila perkara sebenar dah diketahui, perempuan tu akan lebih terluka..malah mungkin marah dan benci..(sorry, tp mmg pernah jumpa lelaki mcm tu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok taper kita faham tak semua lelaki jahat di dunia ni termasuk lah pompuan tak semuanya baek sebab 2 hanya manusia biase selalu
      melakukan kesilapan...^ ^

      Delete
    2. Ye, betol..mungkin lepas ni blh buat entri, perempuan yg perlu dihindari? :p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reservedhttp://firdausf26.blogspot.com/