Pages

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, July 19, 2012

Ambil kau free2 jer kena ceramah


Assalamualaikum dan salam jumaat ok hari ni daus nak
cerita sikit tentang sorang budak ni boleh dikatakan budak Hot gak ade aku kesah lantak lha
tapi aku tak paham kenapa nak jadi budak Hot sampai nak dedah dan tayangkan
aurat sana sini free hair semata2 ingin dipuji oleh orang2 diluar sana.

Bukan tu jer lelaki ajnabi dan yang bukan mahram pon melihat aurat walaupon
hanya sehelai rambut pon dah kira berdosa apatahlagi kalau melihat semua helaian rambut.
ingat lha neraka sana tu lagi hot okey
aku bukan larang dia bergambar tapi jagalha aurat tu sebagai sorang muslimah okey.

Aku tak salah kan budak tu sorang jer tapi mungkin kurang didikan agama dan ibubapa yang terlampau
manjakan anak mereka sampai nak tegur sikit tak boleh atau jugak tidak ambil
kesah langsung tentang anak mereka mungkin ini antara sebabnya
terjadi pada remaja hari ni.

ok kat bawah ni tentang perbualan kami


Rasa kelakar pon ada lepas jer aku nasihat budak tu dea teros off entah lha aku pon tak
tahu .Minta2 tuhan beri hidayah kepadanya di bulan yang mulia ni insyallah huhu aku rase baru
first time ni aku bagi nasihat dan berdakwa kepada seseorang(>,<) ape pon
SElAMAT MENYAMBUT RAMADAN




...Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...

0 nasihat :):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reservedhttp://firdausf26.blogspot.com/