Pages

Monday, July 30, 2012

Berbuka Puasa di Masjid Al-Azim




Asslamualaikum w.b.t.
dan salam sejahtera khususnya kepada semua bloggers,
petang tadi aku berbuka puasa kat masjid al-azim alhamdulillah
ramai juga yang hadir berbuka bersama-sama antaranya adik abang, akak, pakcik ,makcik
atok dan nenek dan ramai lagi lah. Jika korang mahu menikmati suasana berbuka puasa yang
lebih afdal berbukalah di masjid tak gitu!kan bukan aku tak bagi korang semua berbuka puasa
kat rumah tapi dengan berbuka kat masjid ni dapat mengeratkan lagi ukhwah fillah bersama masyarakat
disamping tu dapat juga pahala extra..






haha sempit juga aku ambik gambar ye!! (^_^)










...Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...

2 nasihat :):

  1. penah duduk melaka 3thn tp xpernah masuk masjid al-azim ni ;) selalu lalu kt depan dia je

    ReplyDelete
  2. Aah dlu dok melaka xpernah pergi pon masjid nie ... huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reservedhttp://firdausf26.blogspot.com/