Pages

Saturday, July 28, 2012

Cinta yang terlampau romantik



salam sejahtera kepada para blogger baca tak tajuk
entry atas haha jiwang jugak aku hoho!!




ni nak tanya ni adakah anda seorang yang romantik?



1.Orang yang romantik selalunya meminati cerita yang berkaitan dengan cinta dan perasaan dan menonton cerita tersebut lebih daripada 5 kali.

2.Orang yang romantik biasanya akan mengucapkan sayang kepada pasangannya lebih daripada 7 kali seminggu.
3.Orang yang romantik mudah menangis jika melihat pasangannya bersedih dan sebagainya.

4.Orang yang romantik takut bersendirian.Tidak mahu ditinggalkan pasangannya dalam jangka masa yang
lama.
5.Kebiasaannya,orang yang romantik amat setia kepada pasangannya

6.Orang yang romantik kurang berkata-kata tentang perasaannya,tetapi ingin difahami.

7.Orang romanik suka mengambil perihal makanan kesukaan pasangannya.

8.Lelaki romantik biasanya kurang berkata-kata,tidak mengeluarkan kata-kata yang berbunga-bunga dan tidak
mengabui mata wanita dengan kata-kata yang indah.
9.Lelaki romantik selalunya ikhlas meminta maaf jika membuat kesilapan kepada pasangannya.Tetapi lelaki
romantik jarang melakukan kesilapan depan pasangannya.

10.Lelaki romantik tidak akan mengambil kesempatan terhadap kehormatan wanita.Sebaliknya menjaga kehormatan dan amat menghormati wanita.






...Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...

2 nasihat :):

  1. x kesah kalo nak jadi romantik tapi berpada-padalah...kalo sampai depan org lain pon nk romantik bagai, rasa geli kot. pada hal baru kapel bknnya kawen..ni apa yg jd depan mata ida lah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..,gitu lha cik ida remaja masa kini ...nak romantik tu
      boleh tapi ade batas2 nya kan tapi kan lebih elok romantik lepas kahwin cara tu lebih halal kan... :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reservedhttp://firdausf26.blogspot.com/