Pages

Thursday, July 19, 2012

Panggilan manja untuk kekasih

Assalamualaikum wbt
apa khabar semua? sihat tak huhu dah nak masok bulan puasa ni kena semangat oukey
esok malam solat terawih pastu luse da puasakan ape pon alhamdulillah Allah
masih memberi kesempatan lagi dengan memanjangkan umur kite jadi same2
kite semua tingkat ibadat kepadanya insyallah. Hihi ok kembali kepada topik asal oukey
hari ni Daus nak kongsikan tentang panggilan manja2 (gedik)kadang2 meluat pon ade hoho..


Panggilan Manja Paling Cute

Abang + Sayang
Bie+Baby
Anje+Ayang
Prince+princess

Panggilan Manja Paling Agak Gedik

Kanda+Dinda
Boboy +Gegurl
Baby boy+Baby gurl
Papa+Mama

Panggilan Manja Paling Biasa

Kita+Awak
Kamu+Kite
Dia+Orang

Panggilan Manja Paling Cool

Aku+kau

haha sekarang ape pulak panggilan korang kepada yang tersayang? agak2 termasok kategori yang mane hihi

ok sekarang daus nak tunjuk something kat korang semua hihi

scroll ke bawah

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kalau takot jangan tengok kalau berani teroskan hihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tudia Tudia pasangan romantik dan paling sweet sekali haha
apa cam? korang boleh lawan pasangan yang paling romantik nie hoho

...Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...

4 nasihat :):

  1. anje ayang tu mmg cute.. tp rasenye agak gedik la jgak dgar, huhu..

    ReplyDelete
  2. kite special case : mumuk - momon ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouh..,haha dasyat ea..
      mumuk-momon huhu lupe nak letak..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reservedhttp://firdausf26.blogspot.com/